Followers

Saturday, 11 August 2012

saya suka

assalamualaikum. tadi saya baru beli biskut raya. aiman landoon namanya. sedap dan nyaman. tapi bukan pasal biskut saya mahu ceritakan. tapi hari ini saya rasa terpanggil untuk membuat entry yang bertajuk 'saya suka ......' . berikut di bawah adalah perbahasan beserta hujah hujah saya. *eceeewaahhhhh 


1. menari
saya suka sangat menari walaupun tak pandai menari. gambar atas ni waktu saya tengah praktis menari tarian joget melayu untuk persembahan gala. walaupun nama nya sekadar praktis, tapi nampak macam orang patah kaki yang sedang menari. step agak sumbang disitu. tapi nak buat macam mana, saya memang suka <3



2. seluar palazzo
tahukah anda akan seluar ini? ye saya tahu anda tahu cuma saya je yang baru tahu. seluar ni ala-ala skirt gitu tapi sebenarnya seluar. so, rasa selesa sangat bila kita pakai dan berjalan, atau berlari mungkin. *overrr
dan kalau kita rasa jemu asyik pakai jeans je, kita boleh menyelaikan masalah ke'boring'an kita dengan memakai seluar ini. *solve problem 



3. berkawan
saya suka sangat berkawan tambah kalau ramai-ramai. tapi saya tak sure kalau kawan-kawan saya suka berkawan dengan saya atau tidak. tapi saya rasa mesti mereka suka kalau tidak buat apa mereka 'menyepa' (bahasa kelantan mungkin) dalam bilik saya dan hazela tiap-tiap malam.



4. memasak
saya suka memasak tambah kalau masak lauk. selepas memasak, saya akan memuji diri sendiri dan memaksa orang lain untuk merasainya. *kejaamm. gambar daging masak merah di atas ni saya baru masak berbuka tadi. nampak sedap. *kejadian puji diri sendiri berulang.....



so, benda benda diatas ni lah yang saya suka. anda suka apa? pesanan penaja; jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri.... *sigh, tak ada kaitan =)

20 comments:

  1. Aiman London?haha :D
    Selamat Berpuasa :)

    http://xiexiepinky.blogspot.com/2012/08/i-am-masscomers-semester-1.html

    ReplyDelete
  2. wahhh..bleh tolong masak nie..
    utk berbuka ke..

    hihi~

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. slmat berpuasa juga kyoshi sousuke :)

      Delete
  4. terliur tgk lauk tu..

    singgah pgi kt sini..

    jemput singgah mine..

    Salam 23 Ramadhan

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..sbar2. nnti bbke trus mkn lauk ni ye nanieybarnieylurviey =)

      Delete
  5. rajinnye... nanti bole laa rase masakan suke suki ^__^

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. hehe..try la rse..cm boleh je kan :)

      Delete
  7. waah nmpak menyelerakan nyum3.. hihih. jom Follo2.. sy balik gilakahaku.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyallah sy follow gilakahaku.blogspot.com =)

      Delete
  8. haah, nampak mcm skirt kan kalo pakai..

    memang nampak mcm sedap pun.. tp syg dlm gmbr je boleh nampak

    ReplyDelete
  9. wah.. nmpk menyelerakan.. hehe.. jom tolong zz msk dkt rumah..

    ReplyDelete
  10. beli biskut kat bawah lembah ea... :)

    ReplyDelete