Followers

Wednesday 1 August 2012

Editing pictures

salam. tengah hari tadi, saya mendapat berita yang mengejutkan + mengembirakan saya. wahhh!! ex-rumate saya ketika form 4-5 di mrsm kuala berang mahu berkhawin dalam sebulan agi. saya tergamam. saya rasa sangat terkejut. saya tergamam agi. tapi waktu kami muda-muda dulu, memang kami dah listkan nama beliau dalam top three yang akan kawin dulu..heheee  =D  (penggunaan ayat skema di atas untuk menegaskan perasaan terkejut)

pape pun tahniah diucapkan untuk Ain suraya. seriusly rindu nak mampus kat dia. dah la jarang contact. rasa menyesal pun ade..humm.. dah besar rupanya saya ni. kawan saya dah nak jadi bini orang. saya calon pun tak ada lagi. owh nasib diri. tapi tak pelah, klu ada jodoh ada la kan. (untuk menyedapkan hati yang gurindam  >.< )

petang tadi, saya ada meng EDIT beberapa keping gambar kepunyaan adek. saya malas la kan nak letak gambar sendiri nanti lari semua follower  =') . tak tahu la jadi ke tidak sebab saya guna picassa n photoscape saje.



senyuman maut. setelah kena paksa ngan aku suh senyum. hehe XD



muka orang berpuasa. 0 energy. hoho



"ntah la long.tak tau nak pose cam mane agi", kata kak ngah

sekian =)


5 comments:

  1. kawan baik MR pun nak kawen lepas raya ni.rasalah sedikit tua.tapi tak apalah.tak ada jodoh lagi.

    ReplyDelete
  2. photoscape boleh wat byk benda lagi tuh :)

    follow sini

    ReplyDelete
  3. ape yang ohsem nye fizah?

    http://ajoschannel.blogspot.com

    ReplyDelete