Followers

Thursday 2 August 2012

keburukan banyak minum nescafe



ke hadapan BUAH PINGGANG saya,


gambaran wajah buah hati pinggang saya. nama manja dia jijang =)


       assalamualaikum. apa khabar awak di sana? camna kehidupan awak selama berjiran dengan gall bladder selama ini? saya dengar awak baru sahaja gaduh besar dengan dia. sebab nya adalah kerana dia tidak memulangkan pinggan yang dipinjam dari awak 4 tahun yang lepas. awak bawak bawak la bersabar. saya dengar iklan ubat gigi colgate ada wat promosi sekarang beli 4 percuma 1 pinggan cap colgate. cubalah =)





       direct to the point, saya ingin memohon ampun kerana telah banyak merosakkan awak. antaranya minum nescafe sampai 2 gelas tiap-tiap hari selama 3 minggu lebih untuk studi weeks. ini kerana dengan meminum nescafe, saya dapat mengelakkan dari menggantuk dan seterusnya dapatlah saya membelek belek buku circuit sampai lebam.

       tapi itu semua bukan la cara belajar yang betul. keputusan exam saya untuk sem ini sangat la merudum seperti gula-gula hack yang dibaling ke langit, akan jatuh jua. oleh itu, saya berazam untuk belajar super duper luper smart untuk sem depan bagi memperolehi dekan sekali lagi.

       oleh itu, saya ingin me'reverse' kan diri dengan ucapan assalamualaikm wbt.  =)

                                                                                                             

yang benar,    
(SAYA)

(*p/s; motif sebenar entry ini hanya untuk memberitahu bahaya banyak minum nescafe boleh merosakkan buah pinggang  =D )



12 comments:

  1. Hello thanks 4 you visit!!! you have a great site :D Keep posting friend :D

    ReplyDelete
  2. ceyt ! haha . ingt an gaduh betul lah kan .
    huhu .

    btw , mun dah follow sini :)
    http://www.munviolettaxious.com/2012/08/tak-cukup-lah-sayang.html

    ReplyDelete
  3. Goodluck untuk sem depan :D hee

    ReplyDelete
  4. sgt comel surat ni.. hehe.. nseb la zz bukn stakt x mnum nescafe.. bau pun x blh.. hehe.. nnt zz skit kepala

    ReplyDelete
  5. huhu gud luck ntok sem depan ^^

    ReplyDelete
  6. tuan blog yg sgt comel.. awk x de shoutbox ke?

    ReplyDelete
  7. hehe... kontroversi nie.. abis la jijang kli nie.. :D
    sy tersesat mencari shoutbox, xde eh?

    ReplyDelete
  8. iyer ker?
    sop mmg hantu nescafe :)

    ReplyDelete
  9. huhu...xcakap pon tak boleh..huhu

    ReplyDelete
  10. ehhh, jijang sungguh hensem ditepek di situ :)

    ReplyDelete
  11. gua peminat tegar nescafe. Masa study, atas meja mesti kena ada air nescafe walaupun minum tak abis..wakaka

    ReplyDelete