Followers

Sunday 3 February 2013

glamour Ckit?

assalamualaikum suma-suma..... (harap takde orang nama suma-suma)

sebenarnya, dah lama nak post pasal pengalaman aku yang ni. tapi oleh sebab aku ni bizi orangnya, ada appointment setiap hujung minggu kat pusat karaoke, terpaksalah menunda hasrat ku yang suci minyak sri murni ni sampai ke hari ni.....

traaaaa traaa traaaaa..................................  >bunyi gong dipalu<



cuba teka hidung sapaaakk yang mancung tu??  >krikkk kriikk krikk krikk<

gambar saya la tu. uhuk uhuk >gedikkkk amalan s*tan<



voice of men tu nama satu group nasyid yang baru nak bergiat naik dalam arena muzik tanah air kita ni. dorang ni pernah masuk rancangan realiti tv akademi nasyid tau daakk? aku pun baru je tau lepas tolong dorang ni buat klip video untuk single lagu nasyid dorang ni. yang lagi bangga, semua ni student utm tempat aku studi.



watak aku sobbss sobss sebagai wanita yang buang bayi. kalau ada watak jahat ke hapa aku lah calon yang terbaik dan terunggul di abad ini. oleh kerana aku ni jahat (dalam video klip ni aje okeehh ) aku hampir-hampir kena langgar ngan moto.





so, ni lah first time pengalaman aku kena berlakon ala-ala kena langgar dengan moto betul tapi takde lah excident betul-betul. aku bukan pelakon stunt tu yang main terbang-terbang elak dari kena pisau tu. watak aku hanyalah wanita biasa yang tidak terlepas dari membuat dosa akhirnya memiliki anak luar nikah. astagfilallahhalazim............ <mintak dijauhkan>



pastu yang tak leh lupa, ada lah satu sceen aku kena acting tengah usha anak aku yang dah besar ( dalam umur 6 tahun :rujuk gambar di atas) dekat celah pokok pisang. sekali sebelum direktor jerit action, semut-semut hitam kecik dah merayap dulu naik ke satu badan aku. seksa weeehhh kene gigit dah semut tu kecik-kecik banyak gila geng sekolah dorang.

nilah kru-kru yang terlibat menjayakan klip video tu. yang pakai tudung hitam kat belakang sekali tu juru mekap aku. baru abes satu screen dah periksa make up aku okeh ke tidak. rajin bebenor akak ni ke aku yang tak natural beauty.              > nagis dalam hati sob sobssss <




pape pun kepada anda-anda peminat nasyid kat luar sana, apa salah nya beri support kat team nasyid yang baru nak naik ni dengan like page dorang di 

http://www.facebook.com/VoiceOfMenProduction


trimaaaassss suma.....assalamualaikum  (>.<)v




 

18 comments:

  1. takde la glamour sangat. haip2. ni kes SY jelez la ni. glamour banyak la~ jangan marah taw. saja gurau. huhu~ ampun kan SY... wah~ jadi pelakon utama dalam video klip. percapaian yang bagus tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xdelah wtak utama..watik samping samping je..hehe mencapap jdi pokok jew.. :)

      Delete
  2. waaaaaaa...pelakon ke ni..ade bakat! jeles jugk...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cikit cikit je..dlm blik slalu praktis wat drama tpi tak dilayan kwan2 :')

      Delete
  3. Salam kenal, semoga anda sentiasa sihat n berjaya

    ReplyDelete
  4. err kumpulan nasyid? bukan skeptikal tp pemakaian diorg tu, makk ai =.='

    err, mana nk tgk video clip tu? dh upload youtube?

    ReplyDelete
  5. kumpulan nasyid baruu kaah ? err ~

    ReplyDelete
  6. ej pelakon lagi tuh.. lama dah ke group ni??

    ReplyDelete
  7. wah..fizah..tq singgah blog saya..dan follow..and i follow u back..

    wah..bestnya dpt berlakon..nak gak berlakon..tapi muka nie takde value bg org tgok..hehe

    ReplyDelete
  8. wahhh mintak sign la kalo gini you...

    ReplyDelete
  9. Wah jealous! ;D Good luck ye akak

    ReplyDelete
  10. waaa . .senyap2 jek dah popular yer sekrang . .hikss nak sign kt baju hihi

    ReplyDelete
  11. wah..nak tengoklah klip video tuh..ada x?nak link..hihihi

    ReplyDelete
  12. wah beshnya... mana link nak tgk lakonan awak ni...

    ReplyDelete
  13. awww jadi model video clip giteww..
    hehe

    ReplyDelete