Followers

Monday 29 July 2013

Persiapan Hari Raya

Assalamualaikum....

Selama cuti panjang yang melampaui kebatasan ni, aku berhajat besaq mahu buat kuih raya sendiri. Nanti dah kawin mesti hubby bangga bini dia boleh buat biskut raya sendiri. *niat sudah tidak ikhlas sebab terdapat unsur riak.



Untuk memulakan destinasi yang panjang ini, aku cuba buat kuih ter simple di dunia iaitu biskut raya cornflakes madu. Sapa yang tak penah dengar atau tak pernah makan biskut ni apalah nikmat anda hidup di muka bumi nie....  *just joking  =P


teng teng TENG tengggggg..... Ini lah hasil nyaaaa...





Oleh sebab aku berperasaan kuih aku ini sangat comel sekali (sebab first time buat), seterusnya aku merancang mahu buat biskut almond landonggg pulak. Aku lah fan numb satu biskut ni, klu tak makan jangan panggil nama aku hafizah.. cehhhhhhh

Tapi, malang tidak berbau. Ku sangka banjir sampai ke petang, rupa nya hanya guruh menyimpang nyior. Kuih kedua yang aku buat tidak cukup syarat. Beliau sangat cacat dan besar. Kalau beliau ada umur panjang, mesti beliau malu mahu meneruskan kehidupan. Berikut ini adalah beliau.......




Pape pun, untuk menghilangkan kesedihan di hati, moohhhh kita shopping raya dulu  =)  sekiannnn......





11 comments:

  1. woaaa nampak sedap sangat. meh bagi sikit ^^ keke
    /pospos/

    ReplyDelete
  2. cantik dress awak yang atas tu :)

    ReplyDelete
  3. Sedapnya almond london :)

    ReplyDelete
  4. kuih raya yg last tu nampak special..sedappp..

    ReplyDelete
  5. tengok pun tau sedap biskut ni... nanti pos tau.. nak rasa.. :p

    ReplyDelete
  6. haha...ok2, nnti hubby msti bangga pnya...akk suke almond london tu!

    ReplyDelete
  7. Ok je Tedi tengok Almond London tu... yg penting sedap, jangan rasa macam biskut Tora-Tora aje...

    ReplyDelete
  8. sy baju raya pun tak sedia lagi urm ..

    ReplyDelete
  9. http://www.kembara-alam-aadk.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. wah cornflake madu. my fav :D

    ReplyDelete