Followers

Tuesday 23 July 2013

Laungan Cinta ~Voice of Men

assalamualaikum......

weeeee~ tinggal kurang sebulan agi mahu jejak kaki ke Korea. Harapan dalam hati mahu jumpa Gary n Ji  hyo. Tengok-tengok time tu jugak dorang datang Malaysia.. Memang sakit hati laah kannn  (T.T)

Tapi dilema mendatang, sebab tak tahu nak pakai apa kat sana, berapa tebal baju kena pakai so tak de lah kena selsema (ecewahhh) , berapa banyak power bank kena bawak agar kamera tak abes bateri (overrrr tahu). So sesiapa yang ada pengalaman tu share-share lah sikit tips ngan aku nie... Sharing is caring u know? i know u all know lah kan.....

Aku pegi sana 8 hari start dari 23.8.13 dan masa tu tak silap aku antara penghujung musim panas dan permulaan musim luruh. so tak delah nak bergambar ngan salji bagai suma tu. Baju pun xde lah tebal sangat pakai kat sana sampai orang tak leh beza kau pakai sweater ke kain langsir kan.

Okay sekarang fokus balik kat entry kita hari ni murid-murid. Siapa ingat entry sebelum ni yang tajuk 'Glamour Skit' tu?......  krik krik krik krik (suasana hening seketika)

Ramai yang tanya link video you tube yang aku berlakon tak bape nak jadi tu. Aku pun sebenarnya baru tahu dah lama keluar cuma aku je yang tak tahu pape (sad case) . Kalau korang ingat lah kan (konpem tak de orang tahu punye), aku pegang watak sebagai ibu muda yang buang anak and nyaris-nyaris kena langgar ngan motor. Tu jeeee... Watak mencapap la kata orangg.....

Selamat Menonton   =)





11 comments:

  1. ahhh..jatuh cinta sudah aku dgn lagu ni...best! tq for sharing si comey! =)

    ReplyDelete
  2. wow! nk ke korea ? krim slm syg sy pada Lee Min Ho k! ^^

    ReplyDelete
  3. hello my friend visite my site thank italy http://amoleroserosse.altervista.org

    ReplyDelete
  4. Wahhh...travel jauh ni. Take care and all the best. ENjoy ur trip too.

    ReplyDelete
  5. Korea best. bersedia untuk penat.

    p/s: Nad baru pegi bulan 5 aritu tp x sempat nak blog..huhu

    ReplyDelete
  6. wah, leh jumpa PSY la camtu... sori... PSY je yg Tedi kenal... :)

    ReplyDelete
  7. video tu sedih la. touching ayu...

    ReplyDelete
  8. thanx for the nice entry!

    ReplyDelete