Followers

Wednesday 22 August 2012

raya 2012

assalamualaikum peepers.. =)



harap tak terlewat, di sini saya dan keluarga ingin mengucapkan "SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI" dan "MAAF ZAHIR DAN BATIN" untuk sekalian makhluk yang ada di muka bumi ini. maaf, i'm sorry, cowie, dan segala kata ssoooee jika diri yang hina ini ada mengguriskan hati kalian semua. maaf juga kalau diri ini ada mencederakan anggota fizikal kalian semua. rasa-rasa nya belum pernah buat lagi   =)



untuk raya tahun ini, hanya satu word sahaja yang dapat diungkapkan untuk mengambarkan perasaan di hati. EMMOOOO... lalalalla~  =(

raya tahun ini saya sangat la beremosi lebih dan mantap sekali segala sangat (dan segala kata penguat yang lain). sintom-sintom yang dapat dilihat ~ tak mahu pegi beraya rumah orang konon-konon nya, tak mahu keluar rumah langsung niat di hati sahaja, tak angkat kol orang walaupun telah dikol beberapa kali, kadang-kadang tak hirau mesej segala, sikit-sikit nagis sikit-sikit nagis dan mengambil gambar sampai berpaling wajah.



tapi disebabkan beliau ini (cik lemang dan datin rendang), saya gagahkan juaaaa diri ini melangkah pergi berjalan-jalan ke rumah orang. 

keadaan saya ini bukan lah kerana saya baru menemui jalan keputusan kecintaan atau dalam bahasa singkat dipanggil 'break up' sebab cintooo. tapi ini semua sebab saya adalah perempuan dan telah tiba masa saya berkelakuan begitu. *salahkan perempuan pulak.....aduyaaiiii




dengan ini, saya berharap keemoan saya ini cepat hilang dan marilah kita sama-sama membaca surah penenang hati dibawah. semoga kalian-kalian dan saya juga sentiasa ditenang kan hatinya...amin   >.<





14 comments:

  1. Salam, selamat hari raya :) Thanks for droppin' by my blog ;) Visit u back :) nice to meet u ye!

    ReplyDelete
  2. err macam sama je warna baju raya kita.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe iyekew..xpe sme warna jgn sme corak.. =)

      Delete
  3. selamat hari raya yeee.....bagi kuih raya sikit

    ReplyDelete
  4. Selamat hari raya... Maaf zahir dan batin....

    ReplyDelete
  5. emo sungguh di hari raya. bagus2 baca doa. bagi tenang hati. selamat hari raya :)

    ReplyDelete