Followers

Monday 16 July 2012

keluarga angkat saya

salam.. di sini, saya ingin mengumumkan saya sudah mempunyai KELUARGA ANGKAT.... =D
asyik.. perasaan dia lain dari ada keluarga sendiri. saya sangat sayangkan mereka sebab tak de sebab.


ikhlas...... dorang sangat ikhlas terima saya dan kak ma walaupun baru je kenal kami. 



bab (ayah) n maa (emak). maa suka sangat senyum beza ngan bab. muka bab je macam garang semacam tapi dia baek sangat sih. 



ini Sa, adik angkat tersayang. baru form 5. suka duduk ngan dia sebab dia sangat sporting dan bila duk ngan dia, saya rasa macam awet muda.wawawawa perasan abes~



mimi.... soe mimi nyusahkan mimi duk antar akak-akakmu yang buat-buat bizi ke tapak aktiviti  =')

  

dua orang agi ni sanggup ponteng sekolah sebab nak hantar kita orang balik. ke ada makna lain ni sebab ponteng sekolah?  =)



ni kawan baik saya yang duk uthm. rumah dia area kawasan ni je. 



ni pun kawan skul menengah gak. soe isa, panas-panas gini kena paksa datang jumpa aku.


ni saja gambar yang ada dalam nset gua,. gambar yang lain suma dalam camera kawan saya. nak tahu cerita lebih lanjut, just wait n see..... =) 




No comments:

Post a Comment