Followers

Monday 2 July 2012

baju raya baru

salam. saya rasa sediy hari ni. sebab saya dah tahu result 2 subjek untuk exam sem 2 ni. dua-dua teruk. macam mana nak score untuk next sem kos electrical engineering ni. aiissshhhh (sigh)...  ='(

tak apalah, demi menjaga hati yang lara, saya pun berjalan jalan ke kota raya metropolitan kuala kangsar untuk mencari keseronokan. tetiba, ketika dalam The Store, mata saya tertumpu ke arah satu tanda harga diskaun 50% yang menjual baju raya. tanpa melambatkan masa, saya terus menarik narik baju raya itu.


saya dan baju saya


'gilar' kata saya sedikit kuat. baju kurung ini hanya berharga rm39.99 sahaja kalau nak dibandingkan rm70+ harga sebelum diskaun. seterusnya, saya terus berlari anak ke kaunter untuk membuat pembayaran. saya terkedu kerana akak kaunter itu terus memasukkan baju tersebut dalam beg plastik tanpa melipatnya dahulu. hanger pun tidak dibuangnya (ini kisah benar).


serba-serbi hijau (adek beradek sesumpah)

*p/s; cerita diatas diedit sedikit supaya nampak real dan mencemaskan... =)

2 comments:

  1. wah dah dapat baju raya ekkk
    cantek murah plak tue
    x sabar nak raya ekk
    jgn sedey....asal jgn repeat paper dah la

    ReplyDelete
  2. cntik gk bju raya tu..pdn ngn harganye..singgah & follow teru sini #80

    ReplyDelete