Followers

Tuesday 3 July 2012

hepi bufday angah!

salam. esok da kena balik utm. terasa sebak di dada. saya belum habis enjoy + berfoya-foya di rumah. hari ni juga, merupakan bufday adek saya. kita orang panggil dia angah. HEPI BUFDAY ANGAH YG KE-17. semoga diberkati oleh-Nya selalu. amin~~

ayah saya dengan rela hati ingin membelanja kami sekeluarga makan pizza hot~~
semua pakai selipar jepun tapi saya pandai cover kan. tak nampak pun selipar jepun saya  =p




saya dan umi saya dengan gaya ke'poyo'an (tangan disilangkan)



tamak haloba order pizza besar. mari makan sampai lebam.. hoho =0



hepi bufday angah. mintak maaf along beli baju t-shirt murah je ada diskaun kat the store as present. walaupun along selalu kacau angah, paksa angah picit along, susun baju along. tapi tu semua tanda sayang. iye dak...hehehe


No comments:

Post a Comment