Followers

Tuesday 26 June 2012

BeruAng

salam....hari ni, sebagai tanda kebosanan, aku dah malas tulis pasal manusia dah. aku nak tulis pasal beruang... yihaaaaa~



nama saya FAT BEAR. saya sangat comel. sapa yang datang bertandang kat bilik saya semua cakap saya comel. SUMPAH!! TAK TIPU!!! =p  mintak maaf, saya sempat pakai tudung je. ni pun kebas tudung tuan saya. kata orang tudung bawal berambu-rambu bercorak ni fesyen sekarang. bangga nye saya walaupun sebagai seorang beruang, tetapi saya tetap up-to-date.... XD




 (suara garau) saya afi. saya jiran sebelah bilik kepada FAT BEAR YANG COMEL. saya ni tak lah berapa comel. cuma saya PERASAN comel sahaja. tuan saya bernama GANJINI muna. tuan saya seorang yang erk erk erk...ba..ba..baek... fuhh~~



see?? saya still xcomel walaupun sudah di touch up... dah la tudung OLD FASHION....... ='(



(yang paling tengah) hai tawan tawan. nama saya Mr. A. saya seorang yang sangat terasing dan selalu diabaikan. itu sahaja coretan hati saya sekian....   =')






No comments:

Post a Comment