Followers

Sunday 29 May 2011

lelaki memang pelik

Assalamualaikum. 

Arini aku ada baca satu blog ni, merujuk kepada tajuk yang aku buat, konpem2 la blogger dye tu boyz. Tak nak la cakap sape kan. Tapi memang dye kutuk kaw2 la gurl ni. Tapi not bad la blog dye. Yela yela. Okey la kot. Ok FINE, aku ngaku memang bez gile baca. Puas ati? Huhu. Even memang hampir suma entry dye duk kutuk gurlz jew. Agi kite ase tak puas aty, agi kite nak baca. Ye tak?


Semakin aku baca blog dye, makin banyak persoalan aku sal boyz nie. Boyz memang complicated kan. Ni beberapa persoalan aku untuk kaum adam sekalian.


First sekali, kenapa korang klu nak pilih awek, syarat pertama sekali mesti nak yang cute+gebu+lawa giler nak mati+cute+giler lawa+sewaktu ngan nyer? Nampak sangat korang suke luaran dye jew. Tak try selami aty dye ni camne. (euw geli plak aku cakap sal aty woot woot nie). Katakan la pasni klu awek gebu plus comey lote korang tu terlibat lam excident. Kan da tak comey kan. Klu camtu korang nak lagi ke kat dye? Ikhlas ke korang lam satu2 relationship tu?


Klu aku tengok gurl plak. Majority dye tak tengok luaran suma nie. Gurl akan pilih boyz berdasarkan peribadi boyz tu. Cara boyz tu layan n hargai dye. Tengok la betapa ikhlasnyer kaum hawa ni. Hehe

Tu jela setakat nie. Tulis banyak2 pun tak guna. Sekadar untuk melepaskan pertanyaan yang terbuku lam aty ni. Sekian. (:


No comments:

Post a Comment