Followers

Wednesday 11 May 2011

my beloved housemate

Assalamualaikumm.. 

Wahh.. lamenyer gua xupdate blog.. soe yer kengkawan.. maklum la, orang sibuk memang macam nie.. xdela gurau jew (: walaupun aku taw, mesti ade yang cakap.. ‘eh2..klu minah nie xcakap dye dh lame xupdate blog, konpem mati2 kenggaru (menggantikan word mati katak) aku xtau’.. hahaha XD


Perhh.. pic ok dah tapi pemandangan kat belakang.. hehe.. korang wat2 xnampak jela ea.. ;)


Otw nak gi wet world konon2 nyer la.. tengok2 ujan petang tu.. haha memang menyayat aty betol.. :’)


Nak snap pic, suma wat muke konpiden jew.. padahal lam aty takut jatuh tasik waktu kayak tu.. huhuhu


Korang dapat tak ape yang cube aku tonjolkan untuk entry kali nie.. aku ade housemate!!.. korang ade kew? Hahaha XD tu pun nak belagak.. kali nie aku nak briefing skit2 sal dorang nie di sebalik tabir.. hanna, dilla, suzanna, sue, oliey, zhu, ngan ima <3 siap la korang.. ;p



Hanna nie rumate aku.. first time tengok sumpah aku ingat minah nie orang cina.. haha soe ye hanna.. budak nie baek giler.. bab2 tolong orang nie memang da sebati la ngan dye.. (puji lebiy2 nanti bole tuntut upah..hehe ) tapi seyes cakap, dye memang baek n pandai pulak tu..




 
Klu dilla plak, klu aku tengok dye.. mesti aku ingat sal tehh.. sebab dye nie memang suke ngat wat air tuk kite orang.. dilla nie pon caring gile tambah2 waktu aku sakit.. terharu bro lam aty still ade taman.. ;’) klu aku nak bergosip or nak mengumpat sesape, pasti dye orang first yang aku cari.. sebab bersembang ngan dye cam bercakap ngan 10 orang manusia (maksudnyer pe dye nak cakap sangat la banyak).. haha XD


Sue!! Pembekal pembakar roti tuk umah kite orang.. haha.. dye nie jenis kecoh2 sikit.. klu nak cari gaduh memang dye la first destiny aku.. hehe.. ari tu dy geram baca banyak ngat politik.. ley plak dye kurung aku lam blik sendiri.. cam aku xley bukak jew kan.. haha sewel betol.. :’)


Nie oliey lia.. budak klate weh demo ;p .. die nie banyak skandal lam grup dye.. ari2 waktu bufday oliey, memang gempak la kite orang surprise kan dye.. aku tukang tekapkan kek kat muke dye.. waktu tu, memang keperikemanusian kami 1 umah sangat tipis.. haha.. kejam tol abis minah niie berlumuran tepung malam tuw..


Ima nie jenis rock skit plus rutal.. frst time tengok memang agak gerun perasaan ku untuk menegur minah nie.. dye nie juga sangat rajin belajar n pinjam paper2 exam kite orang.. klu tengok dye belajar, mesti semangat blaja aku yang tahap kronik nie terus menjadi berkobar-kobar.. ‘mane buku..mane buku” bukti orang bersemangat =p


Suzanna nie memang terer lam tenis.. aku la yang ajar =p hehe.. budak cute nie wakil Malaysia xcilap aku untuk sukan tenis.. terer gilo nak jadi orang gilo den dongar.. even camtu, dye nie sangat humble n friendly siot.. klu budak nie dah gelak.. abis la korang sebab dye nie berkemampuan untuk gelak dengan kuatnyer hingga ber’km’ jauhnyer dapat didengari.. hehe


Zhu nie plak pakar korea.. segala jenis dan specis gossip dye pasti taw.. kadang2 dye yang dapat taw dulu baru gossip tu terjadi.. haha pelawok beno la tu =p .. minah kedah nie gak seorang yang sangat pembersih.. umah kite orang dye la yang selalu dok sapu.. aku nie pon rajin gak.. rajin wat semak.. :D
 
 
Banyak ngat memory ngat dorang suma nie.. seronok dapat kenal kamu- kamu sekalian.. hehe.. thanks arr for everthing.. muaahhxx <3

No comments:

Post a Comment