Followers

Friday 24 June 2011

my BFF (i lov u alwez)

 
my BFF..

Salam..

Entry aku kali ini..khas buat teman2 terbaek yang aku jupe kat palam.. ntah sesat dari mane dorang nie.. :’) tuk tasnim, citah, cidah, n yaya.. thankz from bottom, upper, center, left and right side of my heart..



Tasnim 

Aku tak sure ape makna sebenar tasnim..yang aku tau, orang nyer lembut, sopan, suka bergurau, tak kedekut (sebab aku selalu TER’ambik barang dia..haha). selalu singgah bilik dia untuk kidnap mee sedap yang dia miliki.. ;P tapi selalu nyer aku tak keseorangan.. mesti ade tah or cidah sekali.. tapi dorang selalu ngata aku.. cakap aku makan tersembur.. hahah lawak la bile ingat balik.. balik class mesti pegi ref sesame.. pastu gosip2 lauk ape yang kite orang pilih.. :D



Citah

Klu orang tak kenal citah mesti cakap yang dia ni garang cam ‘cheetah the lion’ haha.. tapi sebenar nya lawak gilo orang nyer.. agak tak sopan cam tasnim..haha.. cara dia jalan cam ketua kumpulan kongsi gelap.. memang rock abis la.. hardworking orang nyer dan selumber jew.. citah nie kurang minat ambik gambar tak cam tasnim ngan aku.. so, dia la yang selalu snapkan pic.. tapi klu sekali dia posing abis laa..haha  ^_^


 
Cidah

Klu nak kopi pape citer korea, cidah la sumber nyer.. cidah nie jenis sensitive sikit.. tapi makin dia majok, makin aku nak usik.. aku pon tak sure camne la aku ley terjumpa minah nie.. haha tapi yang pasti aku suke cara dia bawa diri kat tempat orang.. tengok dia studi selalu naikkan semangat aku nak studi gak.. sebab tu aku suke gi bilik dia tapi dia selalu halau aku..huhuk :’)  selalu nak ngorat aku.. haha because she alwez said ‘piwiit pijah, baju baru tu’.. 



Yaya

Orang nyer swit2 je.. selalu kuar mane2 ngan dia.. gi TS, PKNS.. memang bawak dia la.. petang2 minggu merayap malam baru kelam-kabut nak wat tutor.. selalu lepak bilik dia nak pinjam shawl.. kadang2 shawl dia aku tak pulang agi dah pinjam yamg laen.. hehe.. aku ingat lagi, malam nak abis bufday aku kite orang kuar nek moto gi mcd depan tu.. Gelisah giler2 nak kuar kelas tambahan chem malam tu semata-mata nak kuar padahal ade test tak lame lagi.. haha memang tak ley bla.. (:



i really2 misz all of u.. sob sobs


Tanda persahabatan kami.. <3

Thankz sebab sudi kawan ngan aku.. tak la aku sorang2 n jadi kera sumbang kat palam nie..thankz sebab bagi aku tiru toturial korang..walaupun aktiviti itu kurang sihat (: . thankz sebab selalu kluar hang out sesame.. Aku tak kan lupekan even every single moment kite gather same2.. thankz sebab sanggup layan karenah aku yang ntah pape nie.. aku sayang korang sangat2.. huhuk.. <3

No comments:

Post a Comment